Kundeservice

Ofte stilte spørsmål

Nei, på grunn av kapasitetsutfordringer tilbyr vi ikke dette alternativet.

Hvis du ønsker å bytte en vare, så legger du bare inn en ny bestilling og sender opprinnelig bestilling i retur til oss. Gjenbruk er fint, så bruk gjerne samme emballasje som du mottok pakken din i. Pengene for den returnerte varen blir tilbakebetalt når returen er mottatt og behandlet av oss. Merk at ved bruk av vår retur-etikett blir du belastet et retur-gebyr på 79 kroner.

Alle varer som er ubrukte og har lapper og emballasje i orden kan returneres innen perioden for åpent kjøp, men vær oppmerksom på at tilbakebetaling for varen vil gå direkte til personen som bestilte og betalte ordren. Det betyr at om du har fått en gave av noen og leverer den tilbake til oss, er det den som bestilte som vil få pengene i retur.

Ja, så lenge ordren ikke er sendt. Send oss en mail, så endrer vi ordren for deg. Dersom ordren opprinnelig kvalifiserte for fri frakt og du etter endring havner under grensen, så vil vi legge til fraktkostnad på bestillingen.

Tilbud og rabattkoder gjelder kun på bestillinger gjort innenfor selve kampanjeperioden. Dessverre har vi ingen mulighet til å refundere rabatten på kjøp gjort før/etter kampanjeperioder.

Dersom du glemmer å hente pakken innen tidsfristen på hentestedet blir pakken behandlet som en retur. Det blir belastet et håndteringsgebyr på 100 kroner samt et gebyr tilsvarende returkostnaden.