Ofte stilte spørsmål
Jeg hadde bruker i den gamle nettbutikken, må jeg lage ny bruker?
Neida, vi har overført din bruker og ordrehistorikk til den nye nettbutikken. Du skal ha mottatt en e-post fra oss med instruksjoner for hvordan du aktiverer din nye konto. Hvis du ikke har mottatt dette, eller har andre spørsmål er; det bare å ta kontakt med oss når som helst, så hjelper vi deg i gang.
Jeg finner ikke ordre fra den gamle nettbutikken.
Send oss en henvendelse, så hjelper vi deg videre.
Er det mulig å hente varer hos dere i Trondheim?
Nei, på grunn av kapasitetsutfordringer tilbyr vi ikke dette alternativet lengre.
Når kan jeg forvente at bestillingen min sendes, og hvor sendes den fra?
Alle bestillinger mottatt før klokken 15:00 sendes vanligvis samme virkedag. Ved bestillinger mottatt i helger og helligdager vil bestillingen normalt sett bli pakket og sendt førstkommende virkedag. Alle bestillinger hentes direkte fra vårt lager av Posten og sendes fra deres terminal i Trondheim.
Pakken min står som sendt, men jeg får ikke opp sporingsinfo. Hvorfor?
Har du valgt "Pakke i Postkassen" har ikke dette fraktalternativet sporing. Den neste oppdateringen du vil få er at den er levert din postkasse, eller på hentested dersom pakken ikke fikk plass i postkassen.
Dersom du har valgt andre fraktalternativer kan det hende at Posten ikke har hentet pakken hos oss enda. Så snart pakken har ankommet Postens terminal vil sporingsinfo bli oppdatert.
Jeg ønsker å bytte en vare, hva gjør jeg?
Hvis du ønsker å bytte en vare, så legger du bare inn en ny bestilling og sender opprinnelig bestilling i retur til oss. Gjenbruk er fint, så bruk gjerne samme emballasje som du mottok pakken din i. Pengene for den returnerte varen blir tilbakebetalt når returen er mottatt og behandlet av oss.
Hvor lang tid tar det før pengene utbetales til meg ved retur eller reklamasjon?
Det tar vanligvis 3-4 virkedager før pengene er på konto.
Kan jeg legge til flere varer på ordren etter den er sendt?
Nei. Vi kan ikke ta mer betalt enn det som er reservert. Dersom bestillingen ikke er sendt fra oss enda, er du velkommen til å legge inn en ny bestilling. Gi oss så beskjed, så slår vi sammen bestillingene.
Jeg har fått en gave kjøpt hos dere, kan jeg returnere eller bytte den?
Alle varer som er ubrukte og har lapper og emballasje i orden kan returneres innen perioden for åpent kjøp, men vær oppmerksom på at tilbakebetaling for varen vil gå direkte til personen som bestilte og betalte ordren. Det betyr at om du har fått en gave av noen og leverer den tilbake til oss, er det den som bestilte som vil få pengene i retur.
Kan jeg fjerne en vare fra en ordre?
Ja, så lenge ordren ikke er sendt. Send oss en mail, så endrer vi ordren for deg. Dersom ordren opprinnelig kvalifiserte for fri frakt og du etter endring havner under grensen, så vil vi legge til fraktkostnad på bestillingen.
Varen jeg kjøpte er nå nedsatt i pris, kan jeg få samme pris?
Tilbud og rabattkoder gjelder kun på bestillinger gjort innenfor selve kampanjeperioden. Dessverre har vi ingen mulighet til å refundere rabatten på kjøp gjort før/etter kampanjeperioder.
Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min?
Full oversikt over alle faktura tilknyttet dine kjøp hos oss finner du ved å logge inn til Klarna eller benytte deres mobilapp.
Sender dere til kunder utenfor Norge? F.eks. Sverige og Danmark?
Nei, grunnet alt for høye fraktkostnader ser vi ingen mulighet til å gjøre dette på nåværende tidspunkt.